SAMMEN SIKRER VI AT JERES VIRKSOMHED STÅR STÆRKEST
REVIT EXPERT DATASTYRING

Kurset er til dig der der gerne vil få mere styr på hvordan du styrer data i Revit, herunder data på sheets f.ek. Revisioner, Phases og Shared Parameters. Vi udfordrer traditionel brug af Revit og introducerer Dynamo til bl.a. export og import af data til Revit.

  • Schedules

  • Export / import

  • Mængder

  • Anvendelse Dynamo til datastyring

  • Anvendelse af andre tillægsprogrammer til datastyring f.ek. Ajour Systems

Pris:

DKK 6.500,00 (ekskl. moms og ekspeditionsgebyr)*

20% rabat ved serviceaftale hos IKT-lederne.

50% rabat til studerende

Kurset udbydes på både dansk og engelsk

Varighed:

2 dage (9.00 - 15.00)

Sted:

Online eller i person.

Afholdes i vores kursus lokale på Esromgade 15 (Kan afholdes hos din virksomhed.)

Beskrivelse:

Ved anvendelsen af BIM, handler det om at skabe en digital tvilling med så mange informationer som vi kan levere. Informationen kan være med til at skabe nemmere forståelse af bygningen som kan hjælpe et andet sted i byggebranchens værdikæde. Det er dog ikke altig fortrækkende at alle informationer bliver presset ind i hhv. Revit modellerne og det vil vi fokusere på, at sammenkoble data og geometri frem for at ligge det sammen - der kan være mange gode grunde til det.

Efter kurset har du forståelse for hvordan du kan strukturer din Revit model og hvordan du kan håndtere din data struktureret.

Målgruppe:

Kurset er målrettet personer der har ansvar for data i Revit modellerne f.ek. tegningsansvarlige, modelansvarlige, BIM Coordinatorer, BIM Managere, IKT-ledere.

Forudsætninger:

Du har kendskabt til Autodesk Revit på advanceret niveau.

Har du ikke advanceret erfaring med Revit?

Så er måske nogle af vores Revit Advanced kurser noget for dig. Læs mere her.

Næste kursus:

25-26 Agust

TILMELD HER

 eller skriv til kursus@ikt-lederne.dk

Har du ønske om specifik dato eller på hvilket sprog du ønsker kurset, bedes du at skrive dine ønsker i e-mailen med din tilmelding. 

* pris kan variere ved antal deltagere fra din virksomhed